Nvoip Sip Santral ile yapılabileceklerinizin Bazıları:
• Tek Numara ile (DID – Direct inward Dialing Number) sınırsız dış hat
• Gelen aboneyi telefon numarasına göre vip karşılama
• Sınırsız dahili Numara
• Telesekreter ile ses kayıt (Voicemail) / Grup Ses Kayıt (Voicemail Blasting) Düzenleyebilme • Bekleme Müziği
• Konferans görüşme
• Konferans Odası ile uzak toplantı
• Zaman Bazlı IVR
• Sınırsız IVR alt menü
• Akıllı Telefon Uygulaması ile dahili abone kullanımı
• Telesekretere gelen mesajın e-postaya yönlendirilmesi
• Karaliste oluşturarak istenmeyen numaraları önleme
• Dahili telefon rehberi
• Cdr (arama kayıtları), Conf (santral ayarları) yedekleyebilme
• Dahili Abone arama sınırlama *Opsiyonel
• Otomatik update / upgrade * Opsiyonel
• Admin / Kullanıcı web arayüzü
• Operatör web paneli Basic (versiyon pro *Opsiyonel)
• Anonslar oluşturarak, farklı konularda müşteri bilgilendirme
• Çok müşteri Aynı anda aranarak Anket Düzenleme *Opsiyonel
• Otomatik Randevu Sistemi *Opsiyonel
• Arayan Müşteriyi geri Arayıp Dahiliye bağlama
• Web üzerinden Ücretsiz Müşteri Arama hattı oluşturma *Opsiyonel • Ofis dışından Santral aranarak hat alıp numara çevirme
• Beni takip et özelliği ile ofis dışında iken telefon yakalama
• Farklı dil destekleri ile uluslararası karşılama yapabilme *Opsiyonel • Çalma grupları oluşturabilme
• Uyandırma Sistemi
• Birden fazla Firma Santrali, Telefon Numarası barındırma
• Arama Kayıtları Detaylı raporlama
• Konuşmaları Kayıt edebilme
• web telefon paneli ile bilgisayar üzerinden arama
• Çağrı Merkezi Oluşturma
• Çağrı Merkezi Detay Raporlama *Opsiyonel
• Sanal Ofis Sistemi Oluşturma *Opsiyonel
• Gelen Arama Kayıtlarını Dış hat başına istenilen mail adreslerine gönderme (Trunk, ArayanNo, Arayanİsim Bilgileri mail olarak gönderilir.)
• Kapı Açma (tuşlama ile bir veya birden fazla kapı açma)
• Yazılım Tetikleme *Opsiyonel (Tuşlama ile her hangi bir yazılım çalıştırma)